środa, 2 kwietnia 2014

Prolog

Jeżeli dusza nie znajduję się w piekle, ani w niebie to będzie wędrować. Dusza ma dwa rodzaje wędrówki: żywą i martwą, a jeśli żyjący człowiek będzie w stanie śpiączki, oznacza to, że żyje i oddycha, ale nie może reagować na bodźce. Często nie czuje żadnych emocji lub bólu w jego stanie duszy, podobnie jak jego stanu życia. Wiadomo, że Faucheuse, ciemny duch, jest właścicielem posiadania duszy w stanie śpiączki, i decyduje on, kiedy i gdzie stamtąd wyjdzie. 


►▫◄
Witam was kochani na nowym tajemniczym i mrożącym krew w żyłach Fan fiction. Kiedy przez przypadek natknęłam się na to ff, zaniemówiłam. Prolog, zwiastun tak mnie zainteresował, że po prostu musiałam się z wami nim podzielić. Zainteresowanych odsyłam do zakładki " Informowani" :


- Szanella

14 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać pierwsze rozdziału
    ZAPRASZAM -----> http://darkvslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki jest tytuł pierwszej piosenki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie ciekawie ;)
    + Zapraszam ; http://onedirectionlovepl.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jenka nie moge doczekać się pierwszego rozdziałuuu. @WeronikaKrzyano

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten prolog...takie WIELKIE WOW! Dziękuję, że mi napisałaś o tym ff <3 A teraz zapraszam do mnie :D Mam nadzieję, że wpadniesz ;) To będzie zaszczyt :D <3 http://zycie-potrafi-zmieniac.blogspot.com/
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty <3 Kiedy 1 rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde ciekawie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy bedzie pierwszy rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest naprawdę super bardzo ciekawie się zaczyna z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń